PARDUOTUVĖ BE MOKESČIŲ – Užsakymai yra neapmuitinami ir bus pristatyti tiesiai prie jūsų durų!
Topcoat

Klientų aptarnavimas

Sukūrėme šią pagalbos skyrių, kad padėtume jums nedelsiant gauti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

Kaip pateikti užsakymą?

Užsakymo pateikimas Topcoat prasideda nuo produktų įtraukimo į pirkinių krepšelį. Prie kiekvienos prekės yra mygtukas „Į krepšelį“. Suradę jums patinkančią prekę, spustelėkite šį mygtuką, kad įtrauktumėte ją į pirkinių krepšelį.

Įdėjus pirmąją prekę į pirkinių krepšelį, ekrane atsiras raudona juosta su užrašu „Pirkinių krepšelyje yra X prekių“. Kai įdėsite produktus į krepšelį, raudona juosta bus atnaujinta, kad sužinotumėte, kiek produktų įdėjote į krepšelį.

Baigę sudėti visas prekes į pirkinių krepšelį, spustelėkite šią raudoną juostą, kad atidarytumėte krepšelį. Pirkinių krepšelyje galite peržiūrėti prekių sąrašą, atnaujinti kiekius arba išmesti vieną ar daugiau prekių, jei dėl jų apsigalvojote.

Jei norite pridėti kitų produktų, galite naršyti svetainėje jų ieškodami arba paspausti mygtuką "Tęsti apsipirkimą". Prekės, kurias jau įdėjote, vis tiek lauks jūsų pirkinių krepšelyje. Krepšelis baigia galioti per 24 valandas nuo pirmos prekės pridėjimo, todėl turite pakankamai laiko išsirinkti viską, kas jums patinka.

Kai jūsų užsakyme yra visos jums reikalingos prekės, dar kartą įveskite prekių krepšelį ir patikrinkite pristatymo būdą. Tada patikrinkite, kaip norite gauti užsakymą. Visose šalyse siūlome pristatymą nuo durų iki durų (jūsų adresu), tačiau yra ir kitų būdų, kaip galite gauti mūsų gaminius (pavyzdžiui, atsiimant juos iš partnerių parduotuvės ar siuntų automato). Pasirinkę užsakymą atsiimti iš partnerio arba iš siuntų pardavimo automato, turėsite galimybę pasirinkti partnerio/pardavimo automato adresą. Paskutinis žingsnis – atsiskaitymo būdo pasirinkimas (grynaisiais siuntos pristatymo metu, internetu kortele ar kitais galimais atsiskaitymo būdais).

Teisingai patikrinę visas šias parinktis, patikrinkite, ar jūsų pirkinių krepšelyje yra norimų prekių ir kiekių. Jei turite galiojantį kuponą arba Red Prices kortelę, nepamirškite jų suaktyvinti, kad sumažintumėte užsakymo vertę. Nepamirškite dovanų, kurias siūlome su beveik kiekvienu užsakymu. Kai jūsų užsakymo vertė patenka į vieną iš vertės slenksčių, už kuriuos siūlome dovanas, pirkinių krepšelyje atsiras mygtukas „Pasirink dovaną“.

Kitas žingsnis – įvesti pristatymo ir atsiskaitymo informaciją. Spustelėkite mygtuką „Pristatymas ir atsiskaitymas“. Jūs pateksite į naują puslapį, kuriame turėsite užpildyti formą, susijusią su jūsų vardu, pristatymo adresu, kurjerio telefono numeriu ir el. pašto adresu, kurį naudosime bendraudami su jumis. Atidžiai užpildykite formos laukelius ir išsiųskite užsakymą!

Iš karto po užsakymo išsiuntimo automatiškai gausite patvirtinimo el. laišką ir SMS. Abiejuose yra jūsų užsakymo informacija ir užsakymo stebėjimo nuoroda. Jį galite pasiekti bet kada, kai norite sužinoti savo užsakymo būseną.

Jus taip pat gali sudominti:

•  Ar man reikia užsiregistruoti norint užsisakyti?
•  Ar galiu atsiskaityti grynaisiais pristatymo metu?
•  Kodėl negaliu išsiųsti užsakymo?
•  Noriu dar kartą pamatyti klausimų sąrašą