Sukūrėme šią pagalbos skyrių, kad padėtume jums nedelsiant gauti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.
Kaip galiu pakeisti prekes užsakyme?
Jūsų užsakymai išsiunčiami per kelias valandas nuo pateikimo. Išimtis, žinoma, yra savaitgaliai ir švenčių dienos, kai nedirba mūsų pristatymo partneriai. Mes galime būti tokie efektyvūs tik tada, kai laikomės aiškaus ir nusistovėjusio logistikos srauto.
Pakeitus net vieną užsakymo gaminį, reikia anuliuoti sąskaitą faktūrą, atšaukti AWB dokumentą, perrašyti sąskaitą faktūrą ir atkurti AWB dokumentą.
Be šių dalykų, jei užsakymas jau paruoštas pristatymui, užsakymo keitimas reiškia dėžutės radimą, išpakavimą, prekės pridėjimą ir perpakavimą. Visi šie dalykai vilkina kitų užsakymų siuntimą ir dažnai palieka vietos galimoms klaidoms.
Todėl prekių pridėjimas prie užsakymo, jų keitimas/pakeitimas arba prekė pašalinimas iš užsakymo gali būti atliktas tik atšaukus visą užsakymą ir jį padarius iš naujo.
Jei jums būtinai reikia pakeisti užsakymą, praneškite mums naudodami toliau pateiktą formą, kad galėtume kuo greičiau jį atšaukti:
Jus taip pat gali sudominti:
• Kokia mano užsakymo būsena?
• Kokie siuntimo mokesčiai?
• Kiek laiko užtrunka užsakymas?
• Kaip galiu atšaukti užsakymą?
• Ar pristatote į kitas šalis?
• Kaip galiu ištrinti ar pakeisti prekes iš pirkinių krepšelio?
• Noriu dar kartą pamatyti klausimų sąrašą