PARDUOTUVĖ BE MOKESČIŲ – Užsakymai yra neapmuitinami ir bus pristatyti tiesiai prie jūsų durų!
Topcoat

Klientų aptarnavimas

Sukūrėme šią pagalbos skyrių, kad padėtume jums nedelsiant gauti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

Kokia mano užsakymo būsena?

Kad galėtume rasti jūsų užsakymą, mums reikia jūsų užsakymo numerio. Užsakymo numeris susideda iš 6 skaitmenų ir jį rasite tiek užsakymo patvirtinimo el. laiške, tiek SMS žinutėje, kurią gavote praėjus kelioms minutėms po užsakymo išsiuntimo.

Jei nerandate savo užsakymo numerio, žemiau esančioje formoje parašykite mums šiek tiek informacijos apie užsakymą. Vienas iš Skaitmeninės klientų aptarnavimo tarnybos kolegų bandys identifikuoti užsakymą ir el. paštu su jumis susisieks su naujienomis.

Jus taip pat gali sudominti:

•  Kokie siuntimo mokesčiai?
•  Kiek laiko užtrunka užsakymas?
•  Kaip galiu atšaukti užsakymą?
•  Kaip galiu pakeisti prekes užsakyme?
•  Ar pristatote į kitas šalis?
•  Kaip galiu ištrinti ar pakeisti prekes iš pirkinių krepšelio?
•  Noriu dar kartą pamatyti klausimų sąrašą