PARDUOTUVĖ BE MOKESČIŲ – Užsakymai yra neapmuitinami ir bus pristatyti tiesiai prie jūsų durų!
Topcoat

Klientų aptarnavimas

Sukūrėme šią pagalbos skyrių, kad padėtume jums nedelsiant gauti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

Kaip atgauti prarastą kuponą/kortelę?

Jei netyčia ištrynėte el. laišką su kuponu, užpildykite toliau esančią formą ir nurodykite užsakymo numerį, el. pašto adresą ar bet kokią kitą informaciją, kuri, jūsų manymu, gali padėti mums nustatyti jūsų kliento ID. Vienas iš mūsų kolegų iš Skaitmeninio klientų aptarnavimo skyriaus susisieks su jumis el. paštu ir pateiks jūsų aktyvių kuponų sąrašą.



Jus taip pat gali sudominti:

•  Kas yra nuolaidos kuponas?
•  Kas yra raudonos kainos?
•  Kada bus kitos raudonos kainos?
•  Kas yra Raudonųjų kainų kortelė?
•  Kada gausiu kuponą/kortelę?
•  Kaip suaktyvinti kuponą/kortelę?
•  Kiek laiko galioja kuponas/kortelė?
•  Kokioms prekėms taikoma nuolaida?
•  Noriu atsisakyti el. laiškų ir SMS prenumeratos
•  Noriu dar kartą pamatyti klausimų sąrašą